| Omlaag | Laatste berichten | Andere geschiedenis | 
 robbert / 21:45:56 Sat 31 Dec 2005likewise! iedereen alle goeds voor 2006! :D)
(en gabi -->> kom nou eens online als ik er WEL ben... :s ;)
 Bart N. / 17:46:07 Sat 31 Dec 2005Zullen we het maar op Monty Python houden?
'Prettig uiteinde allemaal!', whatever that may mean.
 Gaby / 01:50:37 Sat 31 Dec 2005Monty Phyton blijft briljant..
en ik heb ook een zalm-overdosis..
welterusten!
 Aman & Carlo / 23:10:02 Fri 30 Dec 2005oké.. burgerlijk..
 Aman & Carlo / 23:08:25 Fri 30 Dec 2005Gefeliciteerd Henk!
 Makaria Ismay Neel Bart^2 Henri Gerard Joeri / 22:09:01 Fri 30 Dec 2005Henk: de pizzae die we in St. Loup ter gelegenheid van je verjaardag hebben gegeten waren erg lekker. Ben je er volgend jaar zelf bij? In elk geval gefeliciteerd! Hopelijk zijn we morgen weer thuis.
 Pieter-Jan / 12:47:55 Fri 30 Dec 2005Bedankt! en Gefeliciteerd!!
 Henk / 11:54:51 Fri 30 Dec 2005 is een heel stoer apparaat P-J. Het is een Maybach Exelero, een met de hand gebouwd monster dat 351 km/u haalt. 
Zie autoweek Nr 11, 2005. Of 
http://www.germancarfans.com/photos.cfm/photoid/3050512.001/maybach/1.html
http://www.automobilemag.com/photo_gallery/0508_maybach_exelero/
 Henk / 11:43:01 Fri 30 Dec 2005 Zullen we het daar maar op houden? :) 
 en 
Ik werd trouwens eerder vandaag gebeld door Joeri vanuit Luxemburg, hij was onderweg naar Frankrijk. Herinneringen!
 robbert / 11:12:46 Fri 30 Dec 2005p.s. en henk, van harte! :D)
 robbert / 11:12:37 Fri 30 Dec 2005eentje met vier wielen en een stuur :)
 Pieter-Jan / 10:26:14 Fri 30 Dec 2005Kan iemand mij vertellen met wat voor auto wij hier te maken hebben?
http://www.leenks.com/gallery406-1.htm
 Arjan / 09:28:30 Fri 30 Dec 2005Tja je wordt natuurlijk ook een dagje ouder.. wat zeg ik: Een jaartje zelfs! maar wel ontzettend gefeliciteerd!!
 Henk / 23:05:41 Thu 29 Dec 2005Tsja, wat voor intelligent excuus zal ik hierop eens prikken... 
ik was ... euh ... had deze  over ... het hoofd gezien. Ja! Dat is plausibel
 Arjan / 20:09:59 Thu 29 Dec 2005dat het je een dag later nog bezig houdt.. foto komt trouwens uit FHM.
 Tobias / 19:30:43 Thu 29 Dec 2005Ik blader mijn advertentieblaadjes door voor de diepteinterviews.
 Henk / 18:46:58 Thu 29 Dec 2005ach, who am I kidding, ze is vast niet aangenomen omdat ze op Sorghvliet zat ... ik vermoed dat deze foto meer voor haar doet dan de zanglessen in Frankrijk ;-)
 Gaby / 15:01:09 Thu 29 Dec 2005Welk prachtprogramme?
 Tobias / 12:10:18 Thu 29 Dec 2005zoiets
 robbert / 11:35:44 Thu 29 Dec 2005tobias is uit arren moede de dvd met alle hoogtepunten van dit prachtprogramma aan het kijken? ;)
 Tobias / 11:22:45 Thu 29 Dec 2005Thuis :)
 Gaby / 14:41:58 Wed 28 Dec 2005*grinnik*
Appeltaart vanavond!
(dat mis je dan weer Feija :P )
 robbert / 14:19:50 Wed 28 Dec 2005'neemt regelmatig deel aan een internationaal discussieplatform' 
(lees: prikt soms een woordje mee op het prikbord :p)
 Tobias / 13:42:11 Wed 28 Dec 2005Hrm, muziek- en dansproducties in Frankrijk, evenals soap ervaring (voor en achter de camera)
Zo groeit zo'n CV-'tje wel
 Henk / 00:08:27 Wed 28 Dec 2005als de andere onderdelen van dat stukje net zo overdreven zijn als 'zanglessen' nemen, dan blijft er niet zoveel over :)
 Henk / 22:53:05 Tue 27 Dec 2005gheh :)
 Arjan / 21:01:28 Tue 27 Dec 2005Als het niet werkt: ID 30176
 Arjan / 21:00:45 Tue 27 Dec 2005IAN: Celine blijkt haar verleden niet te schuwen. Zie hier haar verwijzing naar haar zanglessen in Frankrijk ;)
 Pieter-Jan / 20:49:57 Tue 27 Dec 2005I wont even dignify that with an answer..
 Henk / 20:48:23 Tue 27 Dec 2005IAN: Over de 
Waarom schrijft de Volkskrant op de voorpagina van woensdag 21 december burqa, terwijl de juiste spelling volgens het zestiende Groot Dictee afgelopen maandag boerka is? Veel lezers van de krant hebben de krant verzocht om opheldering. Begrijpelijk, zeker nu de Volkskrant zich verzet tegen de nieuwe spelling met het argument dat deze de verwarring over de juiste spelling juist vergroot.
Lees verder http://www.volkskrant.nl/binnenland/1135145147957.html?source=rss
 Henk / 20:42:20 Tue 27 Dec 2005ehm... waar heb jij gezeten de afgelopen dagen?
 Pieter-Jan / 20:30:27 Tue 27 Dec 2005ehm... waar heb jij gezeten de afgelopen dagen?
 Henk / 19:46:59 Tue 27 Dec 2005 
Je bedoelt Cuba?
 Henk / 19:28:10 Tue 27 Dec 2005 
ben tegenwoordig lid van NetFlix, leuk, je klikt je dvds op een website aan, en kunt onbeperkt huren. Ze sturen de Dvds gratis op, met een gratis retourenvelop. Je kunt de dvds eindeloos in je bezit houden, maar je kunt er maximaal 3 tegelijk hebben. Komt uit op ongeveer 15 dvds per maand, niet slecht.
 robbert / 18:23:40 Tue 27 Dec 2005
 Pieter-Jan / 17:30:39 Tue 27 Dec 2005Waar gaat het heen met de wereld!! http://www.nu.nl/news/645040/13/Vrouw_verzint_beroving_en_wurging_hondje.html
 Osma Bin L / 11:36:38 Tue 27 Dec 2005 maar meer kan ik nu niet zeggen! Ik ben natuurlijk weer druk met allemaal gruwelijke aanslagen plannen vanuit een nieuw grottencomplex... iets met mergel. Ze praten hier ook allemaal een beetje raar, met een zachtje g, en eten de hele dag van die ronde zachte taarten, iets met kers of rijst of zo. Maar jullie zullen snel weer van me horen, beloofd!
En wel allemaal elke dag vijf keer naar Mekka bidden he? Nou, doehoei!!
 Niko / 11:04:43 Tue 27 Dec 2005Aangezien dit voor veel mensen, niet als laatste mezelf, toch eigenlijk best wel heel erg studieontwijkend gedrag te noemen is: <a href="http://paulgraham.com/procrastination.html">"Good and Bad Procrastination"</a>. Klik vooral ook even door naar Richard Hammings' "You and Your Research".
Met Bin Laden gaat het vast heel erg goed. 't schijnt best lekker weer te zijn in Florida.
 Gaby / 08:46:34 Tue 27 Dec 2005Je had hem een kerstkaart kunnen sturen...
 AvA@work / 08:40:26 Tue 27 Dec 2005Weet je van wie we ook al een tijd taal noch teken hebben vernomen? Osama Bin Laden.. hoe zou het met hem zijn..?!
 kindeke jezus / 00:40:36 Tue 27 Dec 2005Pfff... stelletje nare heidenen ook hier!!! Ik ga gewoon weer met m'n boot terug naar Spanje, om daar lekker de rest van het jaar met m'n tokus in de zon te gaan bruinbakken!! Stelletje ondankbare honden, jullie zoeken het maar lekker uit zonder mij!!!!
 Tobias / 22:15:38 Mon 26 Dec 2005 exactly.
dus laten we ophouden met de farce, en kerstmis laten wat t altijd geweest was.
 kindeke jezus / 17:28:46 Mon 26 Dec 2005 Zou jij dat nog WEL na 2005 jaar? I didn't think so either!!
 Of dacht je dat jij niet eerder al in andere lichamen over deze aarde had rond gestruind? :)
 Joeri / 17:14:55 Mon 26 Dec 2005Ik denk dat Jezus gewild zou hebben dat je zijn geboorte elke dag viert!
 Tobias / 15:41:28 Mon 26 Dec 2005
Die knakker in t rood kunnen we wel zonder. 'T gaat mij om de betekenissen rondom de boom, de lichtjes, de vreugde, vrede, liefde, vreten etc :)
Dat jouw geboorte tijdens jul enzo gevierd wordt blijft onhandig gekozen. Waarom mogen we je geboorte niet gewoon op je geboortedag vieren?
 Gaby / 15:10:54 Mon 26 Dec 2005*slaat kruisje*
en op weg naar kerstdiner nummer twee
doei!
 Bart N. / 14:32:08 Mon 26 Dec 2005Denk niet dat Pim het zo gewild zou hebben.
 Arjan / 14:20:57 Mon 26 Dec 2005Alsof het kindeke Jezus Pim zelf is..
 Joeri / 13:59:04 Mon 26 Dec 2005Kindeke Jezus, je gedachtegoed wordt nog steeds gewaardeerd ;-)
 Gaby / 13:25:36 Mon 26 Dec 2005ja, dat.. maar je vergeet ook dat XXX zijn XXX opgaf voor XXX maar dat XXX door XXX zich weer kon XXX
 Gaby / 13:21:17 Mon 26 Dec 2005*gaap*
 kindeke jezus / 12:12:12 Mon 26 Dec 2005Wie dan? Die verlopen demente bejaarde met z'n opplakbaard en z'n verkleurde tafelsprei?! Alsof het daarom GAAT op deze dagen!!!
 Tobias / 11:29:26 Mon 26 Dec 2005Oi, jouw feestje is afgelopen, gun de rest van kerstmis ook hun kans?
 kindeke jezus / 08:49:12 Mon 26 Dec 2005En Mij was verteld dat het prikbord altijd zo gezellig was....
 Suus / 16:48:23 Sun 25 Dec 2005De kerstman die door z'n rug gaat, wat een heerlijk idee, want de enige die hier de laatste dagen door z'n rug gegaan is ben ik :) Ik heb alle cadeautjes voor iedereen gekocht en ingepakt, en dat zonder rente te vragen op al het geld dat ik voorgeschoten heb... En
ik begrijp nog steeds niet helemaal waarom mijn moeder vindt dat eerst het hele huis moet glimmen omdat je anders niet in stijl kunt niksen tijdens de kerstdagen. Hoe dan ook: vrolijk kerstfeest!
 robbert / 14:12:40 Sun 25 Dec 2005 dat seizoen als inmiddels XXX vermoord is, XXX onthoofd, XXX opgeblazen, XXX door een cougar opgegeten, XXX gestorven is aan radioactieve straling, XXX zichzelf heeft ge-XXX in een XXX, XXX de XXX bleek te zijn van XXX, XXX de XXX van de XXX in zijn XXX gestopt had, en XXX zijn grote dikke XXX over de zielige XXX van XXX dingeste! :p
ja... amanda heeft nog een hoop moois te gaan ;)
 Joeri / 13:57:59 Sun 25 Dec 2005Zo, de cadeau's zijn uitgepakt. Met twee nichtjes en een neefje én vier volwassenen heeft de kerstman het vannacht ongetwijfeld in zijn rug gekregen. 
Met de aangescherpte WOA zien we hem dus straks terug achter de kassa van de Albert Heijn. Dat kan hij nog wel...
 Bart N. / 13:57:37 Sun 25 Dec 2005heb alleen maar slechte voornemens >:D
 Gaby / 13:51:34 Sun 25 Dec 2005En nu op naar den familie.
hohoho :)
 Gaby / 13:43:50 Sun 25 Dec 2005Aman, als je even doorkijkt, kan kun je na seizoen 4 meteen door met seizoen 5 *)
 robbert / 13:40:20 Sun 25 Dec 2005heb jij ook interesse in 24 dan??? :D)
 robbert / 13:40:10 Sun 25 Dec 2005goeiemorgen bart! ;p)
 Bart N. / 13:37:04 Sun 25 Dec 2005Alvast een goed voornemen voor het nieuwe jaar?
 robbert / 13:16:13 Sun 25 Dec 2005vanwaar die hernieuwde interesse?
 Arjan / 13:14:41 Sun 25 Dec 2005Zozo.. een paar jaar geleden hield je dat nog niet vol..
 Aman / 12:46:49 Sun 25 Dec 2005Ik zit in 24 serie 1. het is nu 8.00 on the day of the California presidential primary..
 Gaby / 01:10:36 Sun 25 Dec 2005hohoho
 Santa Claus / 00:00:51 Sun 25 Dec 2005Happy Christmas to all, and to all a good night!
 Gaby / 19:18:23 Sat 24 Dec 2005telefoneren..
 robbert / 17:40:02 Sat 24 Dec 2005wat zou jack... ehm.... frank met de kerstdagen doen? ;)
 Gaby / 15:51:31 Sat 24 Dec 2005Speciaal voor robbert:
een Jack-smiley
nog maar 21 dagen :P
 robbert / 15:33:08 Sat 24 Dec 2005wat is in amsterdam bijzonder?
 Pieter-Jan / 15:24:45 Sat 24 Dec 2005veral = overal
 Pieter-Jan / 15:24:23 Sat 24 Dec 2005Je leest tegenwoordig veral dat Kerst voor veel (alleenstaande) mensen helemaal geen prettige tijd is. In amsterdam in het bijzonder. Herkenbaar voor iemand?
 Gaby / 13:22:05 Sat 24 Dec 2005Hetzelfde :)
 Joeri / 13:08:03 Sat 24 Dec 2005Alvast een prachtige kerstavond gewenst...
 Gaby / 21:48:01 Fri 23 Dec 2005Welk land..
dit of het land waar jij je nu bevindt?
 Tobias / 20:28:51 Fri 23 Dec 2005Nu we t toch over hoofddoekjes hebben, kunnen we niet beginnen alle maffe cultjes die maffe dingen als hoofddoekkies dragen omvatten categoriaal af te schaffen?
Onlangs nog een kerststalletje bekeken? Allemaal t land uit.
 Henri / 20:25:24 Fri 23 Dec 2005Zullen we het om verdere misverstanden te voorkomen gewoon hebben over een 'viltwollen kozakkenmantel'
 Tobias / 20:17:38 Fri 23 Dec 2005Burka wordt in nederland toch sinds mensenheugenis gespeld als 'burka'?
mensen die nieuwe spellingen verzinnen moeten eerst zelf leren spellen ;)
 Gaby / 16:26:04 Fri 23 Dec 2005Dat 'oud' wisten we volgens mij al...
 Pieter-Jan / 16:07:45 Fri 23 Dec 2005Arjan, waarom heb jij mij nog nooit verteld dat jij oud en wijs bent!?
 robbert / 15:59:34 Fri 23 Dec 2005catfight!!! :-))
 Sjoerd / 15:46:52 Fri 23 Dec 2005"Voor sommige vrouwen kan een burka dan ook helemaal geen kwaad (vooral vrouwen met van die bijdehante opmerkingen zoals Laura)"
Mag Laura haar mening niet uiten, omdat ze niet zo oud en wijs is als jij Arjan?
 robbert / 15:13:58 Fri 23 Dec 2005nee... frank flynn ;-p)
 Gaby / 08:34:53 Fri 23 Dec 2005Bourkqua?
 robbert / 00:59:31 Fri 23 Dec 2005kunnen we hier in elk geval 1 consequente spelling van het woord aanhouden! 'boerka' of 'burqa'... maar gerard maakt het wel ERG bont hoor! die vorm komt echt in geen enkel regellijstje voor... ;p
 Henk / 23:23:32 Thu 22 Dec 2005
Dat is tegenwoordig, na het Sony fiasco :
"Ik vond het dus $sys$demoni stemmingmakerij."
 Henk / 23:07:47 Thu 22 Dec 2005het is een typisch geval van reactief politiek bedrijven. En daar ben ik tegen. Puur pleisters plakken.
 Henk / 23:06:46 Thu 22 Dec 2005serieuzer, het is wat mij betreft geen taboe, maar wel gewoon een slecht idee, dat wrsch niet eens toegestaan is. Zie en
 Henk / 23:05:26 Thu 22 Dec 2005ik vind dat nogal wat!
 Gerard inzake burka / 20:52:01 Thu 22 Dec 2005Ik begreep uit  dat het onderwerp taboe was, wat volgens mij voor alle partijen slecht is.
Vervolgens vond ik  weinig inhoudelijk.
Ik vond het dus demoni stemmingmakerij.
Nou weet ik dat het prikbord misschien niet per definitie de plek is om even alle voors en tegens af te wegen. Ik vind het echter ook niet erg als er teksten geprikt worden die wat inhoudelijker zijn.
 Henk / 20:01:42 Thu 22 Dec 2005overigens, Joeri, hoe kun je nou een weddenschap afsluiten die afhangt van de uitkomst van 
"Door jongeren een andere kant van Europa te laten zien, denken zij meer jongeren bij Europa te betrekken dan de overheid. "
Dat is toch helemaal niet te meten?
 Henk / 19:59:31 Thu 22 Dec 2005een dikke vette ;-) natuurlijk, voor de humoristisch minder bedeelden
 Henk / 19:56:00 Thu 22 Dec 2005
Dat is discriminatie! Mogen mannen geen burka dragen?!
 Henk / 19:54:25 Thu 22 Dec 2005Bovendien, ga je mensen dan echt bekeuren? Dan zul je de man des huizes horen "vrouw, dan mag jij gewoon niet meer naar buiten". Dat werkt precies averechts.
 Henk / 19:53:22 Thu 22 Dec 2005ik vind het een slecht idee om de burka te verbieden. Bovendien is het hartstikke verboden.
Vorig jaar was er een rechtzaak over een enger (in de zin: nauwer) geval
"UTRECHT - Een restaurant in Den Haag mag de toegang niet weigeren aan vrouwen die een hoofddoek dragen. De Commissie Gelijke behandeling (CGB) heeft woensdag geoordeeld dat de dresscode van het restaurant Haagsche Lounge in strijd is met de wet gelijke behandeling.
zie http://www.volkskrant.nl/binnenland/1094621113632.html
"
Wat doet een physicus als hij juridische uitleg wil, hij mailt zijn zusje. Zij antwoordde "dresscodes mogen nog steeds (gebruikmakend van de vrijheid van vereniging oid), maar niet als dat betekent dat je een specifieke groep personen met
een religie daardoor discrimineerd ("Iedereen met een katholiek kruisje om komt er niet in" kan dus niet), want dat is verboden. "
Dus: als je al niet eens mensen met een bepaalde klederdracht aan de deur kunt tegenhouden, dan kan dat al helemaal niet op straat. QED.
 Arjan / 19:18:01 Thu 22 Dec 2005Voor sommige vrouwen kan een burka dan ook helemaal geen kwaad (vooral vrouwen met van die bijdehante opmerkingen zoals Laura)
 laura / 19:07:23 Thu 22 Dec 2005het is juist het probleem dat de mensen (lees: vrouwen) die die burka's dragen, dat niet zelf beslissen
 Arjan / 18:17:41 Thu 22 Dec 2005. Tellen die ook mee voor de prijsvraag?
 Arjan / 18:09:39 Thu 22 Dec 2005Ik vind dat iedereen zelf moet kunnen beslissen of ze een burka aanwillen. Daarentegen vind ik wel dat de uitdrukking 'misse grol' verboden moet worden.
 Tobias / 16:11:20 Thu 22 Dec 2005Ik voel me onwelkom, en ga maar weer eens naar Polen.
houdt de boel een beetje heel?
 Joeri / 14:49:54 Thu 22 Dec 2005Gerard, 
Ten eerste, de discussie ís al gevoerd in de Tweede Kamer, en de argumenten die daarvoor gehanteerd zijn, zijn daar dus ook aan de orde geweest. De motie is het eindresultaat van zo'n discussie.
Ten tweede is er al twee maanden geleden door de regering gezegd dat ze hier onderzoek naar zou doen (de uitkomst daarvan heeft de Tweede Kamer niet afgewacht, dus jouw argument dat je ook moet beslissen 'op gronden die nu buiten je bevattingsvermogen liggen, maar waar je toch achterstaat' is juist niet aangehouden).
Ten derde zegt CDA-kamerlid Van der Camp (woordvoerder op dit onderwerp) vóór stemming dat het simpel moet zijn zoiets in te voeren (terwijl hij weet dat juist ook daarover onderzoek door de regering wordt gedaan) en ná de stemming is hij verbaasd dat er zoveel haken en ogen aan zitten.
Dat er nu juristen opstaan die zeggen dat een burka-verbod wel zou kunnen, is lariekoek. Zij kijken alleen naar het eindresultaat, en het is natuurlijk mogelijk om algemenere verboden in te stellen die, vanwege hun karakter, ook de burka verbieden.
Maar de Tweede Kamer zou dan aan de regering moeten hebben gevraagd om te kijken naar algemene verboden die een bepaald doel nastreven(veiligheid, herkenbaarheid, geen religie op straat). De burka is dan het onderwerp niet. Hooguit is het niet meer dragen van het kledingstuk een, vanwege het zeer beperkte gebruikte, beperkt gevolg van een bredere maatregel.
Pas een waardeoordeel over iets hebben nádat er een beslissing is gevallen? Nou ja, denk daar zelf nog maar eens over na. Daar ga ik nu geen argumenten voor aandragen. Probeer dat zelf eerst maar eens te verdedigen.
 Bubble / 14:11:53 Thu 22 Dec 2005Ik heb helemaal niets tegen Burka's.......zolang ze in sharia-landen worden gedragen.......
 Henri / 13:27:56 Thu 22 Dec 2005Mocht'ie zo al weer weg zijn, link naar alleen het plaatje
 Henri / 13:27:07 Thu 22 Dec 2005En zoals Fokke en Sukke terecht opmerken "En leggings. Ja... Leggings!" "Ook meteen verbieden!"
 Gerard inzake burka / 13:14:20 Thu 22 Dec 2005 en 
Waarom zou de discussie niet gevoerd kunnen worden? Ik denk dat je pas een waardeoordeel hieraan mag verbinden als er een beslissing is gevallen en je de gebruikte argumenten kan waarderen. (Dat laatste woord heb ik van Kaarls)
Er kan bv ook besloten worden om de burka niet te verbieden, of er kan besloten worden een burka te verbieden op gronden die nu buiten je bevattingsvermogen (heb ik van Scrabble) liggen, maar waar je toch achterstaat.
 Gaby / 13:02:24 Thu 22 Dec 2005dashing through the harings, in a one horse open tomato? *)
 Tobias / 12:38:14 Thu 22 Dec 2005t regende gisteren haringen, geen tomaten.
 Joeri / 12:09:16 Thu 22 Dec 2005Huh, begrijp ik dat Tobias zelfs bij een oefensessie tomatenpuree verzamelt?
 Tobias / 11:37:08 Thu 22 Dec 2005heerlijk weer nu, waarschijnlijk omdat alle troep die in de lucht hing gisteren even in een paar minuten op mij werd gemikt?
 Arjan / 11:36:19 Thu 22 Dec 2005Er hangt alweer een gezellige kerstsfeer op het prikbord. Kan de achtergrond niet wat versierd worden met kerstmutsjes en kerstklokjes enzo? En een slee! Misschien helpt het.
 Bart N. / 11:14:56 Thu 22 Dec 2005Nou sorry hoor. Heb ik een keer geen ochtendhumeur, is het weer niet goed. Zeikerd, ga toch lekker weg.
 Annelies E. / 11:07:05 Thu 22 Dec 2005
 Bart N. / 10:53:36 Thu 22 Dec 2005Vind het nu wel lekker weer. Maar het is dan ook 10uur en 32min later.
 Tobias / 00:20:36 Thu 22 Dec 2005So,  van weer een geslaagde oefensessie, maaruhm...
de lucht lekt :(
 Joeri / 23:35:44 Wed 21 Dec 2005Meedoen aan een prijsvraag van 25xEurope? O.a. interrailticket en iPod te winnen! Zie www.25xEurope.com
 Joeri / 23:33:39 Wed 21 Dec 2005Tsja, in de Tweede Kamer is hopelijk een mislukte pré-kerstreces-grap uitgehaald. Jammer dat ook CDA en VVD aan deze misser meededen. Gelukkig is het alleen een motie van de Tweede Kamer (dat zou wat moeten betekenen, maar doet het in de praktijk niet). Zelfs Verdonk schijnt zich te realiseren dat het simpelweg niet kan, en die heeft zich in het verleden ook wel schuldig gemaakt aan dit soort misse grollen.
 Gaby / 23:06:36 Wed 21 Dec 2005He, jammer..
we hebben net een zakenrelatie doen geloven dat mijn marrokaanse collega een burka draagt...
 Henk / 22:33:22 Wed 21 Dec 2005he, het gaat lekker daar in Nederland: Netherlands considers burqa ban
Wat is er toch aan de hand?
IAN: hoi!
 Gaby / 22:32:44 Wed 21 Dec 2005Toob, doe's reageer op msn doen!
 Tobias / 17:48:31 Wed 21 Dec 2005of was 't nou de langste nacht?
 Henri / 17:26:44 Wed 21 Dec 2005Duidelijk geen prickjesdag meer.. Wel de 'kortste' dag van het jaar.
 Gaby / 09:23:21 Wed 21 Dec 2005huh?
 Tobias / 08:55:41 Wed 21 Dec 2005Het prikbord, nu met gratis spelchecker?
 Gaby / 07:24:04 Wed 21 Dec 2005
 Henri / 04:12:03 Wed 21 Dec 2005kort maar krachtig: takke, tukken
 robbert / 00:26:50 Wed 21 Dec 2005knik :-D)))
 Tobias / 00:24:59 Wed 21 Dec 2005Ah, en de mediahype over de alternate endings...
 robbert / 00:24:06 Wed 21 Dec 2005net toevallig weer 'who shot mister burns?' gezien... wat een BRILFOKKINGJANTE EP WAS DAT TOCH!!!! elk beeld, elk woord, elke scene is grappig....!!! zo worden ze helaas tegenwoordig niet meer gemaakt..... :-((
 Tobias / 00:08:24 Wed 21 Dec 2005d'Oh
 Joeri / 00:00:37 Wed 21 Dec 2005Dag prikjesdag, tot volgende maand...
 robbert / 23:55:02 Tue 20 Dec 2005tja.... niko weg, en gelijk zakt de boel he-le-maal in..... :-s
 Henri / 23:43:35 Tue 20 Dec 2005Prikcjesdag drijgt een beetje uit te gaan als een nachtkaars.. Ik neem ook een stuk van de blame op me, maar met een rustig gemoed omdat ik het compenseer met een biertje
 robbert / 23:35:53 Tue 20 Dec 2005wie heeft er hier op het prikbord een hele vieze scheet gelaten!!!
:-s
 Tobias / 23:32:17 Tue 20 Dec 2005pff, en dan nog verkeeld spellen ook...
pardon?
 Tobias / 23:31:51 Tue 20 Dec 2005pzrepraszam?
 Annelies E. / 23:17:19 Tue 20 Dec 2005Jongens, prickjesdag!
 Katja / 22:31:28 Tue 20 Dec 2005I'm not dignifying that with an answer...
Morgen laatste toets van het jaar! Misschien toch nog even leren.. squeek, teveel latijnse termen die makkelijk met elkaar te verwarren zijn! 
Fijne prickjesdag nog... grote kans dat ik nie meer terugkom omdat ik me net heb gerealiseerd hoeveel ik morgen moet weten!
 Tobias / 22:25:17 Tue 20 Dec 2005Vawattes?
 Katja / 22:18:44 Tue 20 Dec 2005:S
En toch zou ik graag met een aantal van jullie barbaren in de vakantie wat leuks gaan doen...
 Tobias / 22:18:14 Tue 20 Dec 2005dan heb je heel wat gemist
 Henri / 22:17:59 Tue 20 Dec 2005Ik mocht nooit met mn eten spelen
 Tobias / 22:15:12 Tue 20 Dec 2005Nooit kiekeboe, en gelukkig ook nooit tikkertje geprobeerd.
Wel verstoppertje, met mes en vork :)
 Katja / 22:06:32 Tue 20 Dec 2005
Ik heb weleens kiekeboe met een struisvogel gespeeld...
 Annelies E. / 21:59:00 Tue 20 Dec 2005lekkâh!
 Tobias / 21:58:09 Tue 20 Dec 2005Is dat een nieuwe rage? Het bij een andijviestamppot eten van zeer kundige vegachefkoks?
 Henri / 21:55:01 Tue 20 Dec 2005Hahaha.. de eerste vertaling voor Cordon bleu is 'zeer kundige chefkok'..
 Annelies E. / 21:54:41 Tue 20 Dec 2005zei ik ook tegen mijn huisgenootje, toen ze met het idee kwam, maar uiteindelijk was het doorzetten ervan een goed plan :-)
 Tobias / 21:51:38 Tue 20 Dec 2005is toch frans voor ?
 Henri / 21:50:07 Tue 20 Dec 2005En met wie heeft Ianthe DuindorpersTM gekeken?
 Arjan / 21:49:46 Tue 20 Dec 2005Ik heb nog geen eten gezien vanavond..
 Henri / 21:49:23 Tue 20 Dec 2005Andijvie en sla klinkt als een groene overkill..
 Tobias / 21:45:10 Tue 20 Dec 2005soms is t leven zwaar...
 Joeri / 21:29:17 Tue 20 Dec 2005En mijn struisvogelbiefstukjes moeten op en zijn bijna klaar, vriezer ontdooien ;-)
 Annelies E. / 21:04:19 Tue 20 Dec 2005heb andijviestamppot gegeten! Met een vegacordon blue, en sla!
 Ianthe / 20:38:50 Tue 20 Dec 2005Prick... je zal toch moeten. 
Ik heb net gereden of in ieder geval, ik ben net gereden, want ik was natuurlijk niet zelf aan het rijden. Maar laat Arjan dit maar niet horen, al ben ik niet met mijn chauffeur naar de hoeren gaan kijken, echter wel naar de Duindorpers. Dat was ook wel leuk!
 Tobias / 20:06:19 Tue 20 Dec 2005(mijn gebruikelijke 'he, is t alweer zo laat' voedsel ;))
 Tobias / 20:05:48 Tue 20 Dec 2005curry gemixed, pan op vuur, kokos d'r in, curry d'r bij, pruttelen, uitje, courgettetje, championnetjes, rozijntjes, afgewerkt met sesammetjes.
 Henri / 20:02:54 Tue 20 Dec 2005Dat is al een goed begin! als de rijst nog niet uitgegaard is.. wat heb je gecurryed?
 Tobias / 19:53:18 Tue 20 Dec 2005De curry staat te pruttelen, wachtend tot de rijst uitgegaard is.
 Henri / 19:48:52 Tue 20 Dec 2005Zo.. wat heeft iedereen gegeten? Er zijn genoeg gluurders om dit weer een interessante culinaire discussie te maken
 Henri / 18:40:12 Tue 20 Dec 2005We zouden opzich wel het MG spel kunnen doen, met als catch dat we weten naar wie we op zoek zijn, maar de details nog niet kennen
 Tobias / 18:33:37 Tue 20 Dec 2005Een door Pieter-Jan geďntroduceerde prikker.
Of t nu de nieuwe MG of de reďncarnatie van Elvis is weet ik niet. Ik zou t spel gewoon proberen mee te spelen ;)
 robbert / 18:22:06 Tue 20 Dec 2005
 Tobias / 18:16:41 Tue 20 Dec 2005Ben ik nou gek? Niko is toch () geďntroduceerd?
 robbert / 18:11:57 Tue 20 Dec 2005geen medium.... ;)
 Gaby / 18:05:16 Tue 20 Dec 2005Robbert, hoe komt het dat jij dat moet vragen..
als medium* zou jij dat wel moeten weten..
* google-searches: "medium robbert"
 Gaby / 18:04:03 Tue 20 Dec 2005Maar vooral, wat doe je op dit prikbord?
Was het Prickjesdag?
(kijkt even of iemand heeft gegoogled of prickjesdag)
 robbert / 17:19:40 Tue 20 Dec 2005
je vroegste jeugdherinnering, je eerste zoen, je beste film, je favoriete kleur, je meest memorabele ervaring, heimelijke genoegens, grootste zonden, strafblad, pincode...
 Niko / 17:05:58 Tue 20 Dec 2005Verder ben ik het geheel (nou, vooruit, voor deze ene keer) eens met de heer Cohen...
 Niko / 17:04:12 Tue 20 Dec 2005*vraag zich opeens af of hij niet heel erg onbeleefd is om zichzelf niet geintroduceerd te hebben...*
Volgens mij wel. Maar meestal introduceer je jezelf ook niet :| 
Bovendien weet ik niet wat jullie zouden willen weten... als dat al het geval zou zijn...
 Job Cohen / 16:28:35 Tue 20 Dec 2005Hier zijn geen woorden voor...
 Amanda / 16:17:46 Tue 20 Dec 2005Snif, het Mokums gepeupel zwaait met hun zakdoeken, de burgemeester wil de sleutel terug, Pieter Jan danst op kerstliedjes en de UvA weet niet of ze nog wel verder willen.
 Niko / 15:40:12 Tue 20 Dec 2005
 Pieter-Jan / 15:26:10 Tue 20 Dec 2005Natuurlijk niet zo moeilijk. Het was op de 3e di van Sept. ;-)
 Henri / 15:17:28 Tue 20 Dec 2005Strak gevonden.. was dat zelfs nog voor het era van de prinklinks?
 Niko / 15:06:56 Tue 20 Dec 2005"Daarom zal vanaf heden -per decreet van God, Bruce Sprinsteen en de Koningin- elke derde dinsdagdag van de maand (feestmaanden uitgezonderd) bekend staan als PRICKJESDAG!"
Voor deze is december geen feestmaand ^_0
*insert 'keer'*
 Pieter-Jan / 14:49:33 Tue 20 Dec 2005
 Pieter-Jan / 14:47:30 Tue 20 Dec 2005Robbert, weet je eig. hoe lang we prickjesdag al vieren ofnie? Dan kan ik het even terugzoeken.
 Gaby / 14:47:02 Tue 20 Dec 2005Hoe lang bestaat prickjes dag inmiddels wel niet..
het lijkt een eeuwigheid..
 Niko / 14:44:33 Tue 20 Dec 2005Natuulijk! Hoe had ik het kunnen missen. De planeten staan natuurlijk ook weer goed...
 robbert / 14:37:35 Tue 20 Dec 2005
 Niko / 14:34:30 Tue 20 Dec 2005Woeps. 
*snapt het priksysteem nog niet zo goed*
Mag ik vragen waarom het vandaag prikjesdag is?
 Niko / 14:33:53 Tue 20 Dec 2005
 Pieter-Jan / 14:29:15 Tue 20 Dec 2005Insert 'keer'
 Pieter-Jan / 14:28:57 Tue 20 Dec 2005Wie zal Dnalklob Trebbor deze pretenderen te zijn? Spannend, spannend, spannend!!
 Mystery Guest / 14:25:52 Tue 20 Dec 2005Ja, ja! Daar ben ik weer!!!
Laat het raden maar beginnen....
 Tobias / 14:23:16 Tue 20 Dec 2005we aim to please
 Pieter-Jan / 14:22:14 Tue 20 Dec 2005Je neemt mijn hele insteek weg Toob!! ...
 Pieter-Jan / 14:21:37 Tue 20 Dec 2005Ik heb nieuwe huissleutels, een nieuwe oplader, nieuwe lenzen etc. etc. Dit heeft allemaal te maken met 'De dag dat Amsterdam tegen mij was.' Binnenkort in een boekhandel bij U in de buurt.
 Tobias / 14:21:13 Tue 20 Dec 2005En laten we niet beginnen over de "Quantum Bart N.", die zich zowel "in de trein" als "niet in de trein" kan bevinden, zolang de betreffende trein zich niet sneller dan met de speciale treinsnelheid in vacuüm verplaatst.
 Pieter-Jan / 14:18:57 Tue 20 Dec 2005Ik wil bij deze graag iedereen een leuke Prickjesdag wensen, maar vooral Niko, aangezien het zijn eerste Prickjesdag is die hij meeleest! En Bart, mijn complimenten weer voor de slingers, ze maken de grauwe dag weer een stuk zonniger.
 Tobias / 14:18:07 Tue 20 Dec 2005"Bart N." is alleen dezelfde persoon als "Bart N. in de trein" als de eerstgenoemde zich "in de trein" bevindt.
's logisch, toch?
 Bart N. / 14:15:13 Tue 20 Dec 2005Helaas blijft dat moeilijk automatisch te bepalen.
Ik prik vandaag van een aantal verschillende IP-adressen. Maar ik blijf 1 persoon. En is "Bart N." dezelfde persoon als "Bart N. in de trein"? Da's voor een computer erg lastig.
 robbert / 14:14:31 Tue 20 Dec 2005wie heeft z'n nummer? ;-)
 Joeri / 14:05:37 Tue 20 Dec 2005Ik stel voor dat we voor Prickjesdag twee statistieken gaan bijhouden: aantal prikken én aantal mensen dat geprikt heeft (met IP-check!).
 Joeri / 14:04:20 Tue 20 Dec 2005Haha, een gastprikker voor Prickjesdag. Dat zou wel weer iets nieuws zijn.
 Bart N. / 13:42:31 Tue 20 Dec 2005Joeri, ik bel je terug zodra ik dit broodje smurrie naar binnen gepropt heb.
 Bart N. / 13:39:48 Tue 20 Dec 2005Jammer dat je dat nu al gezegd hebt, anders hadden we hem eerst in kunnen zetten als Mystery Guest.
 Annelies E. / 13:35:28 Tue 20 Dec 2005Goed idee!
 Henri / 13:29:55 Tue 20 Dec 2005Misschien kunnen we een keer Marc-Marie H. uitnodigen voor een prickjesdag.. Bij wijze van 'gastprikker'
 robbert / 12:59:42 Tue 20 Dec 2005, geweldig!! "ja, maar DAT was niet de bedoeling!!!" ;p
 Annelies E. / 12:58:15 Tue 20 Dec 2005Grinnik... Oh ja.. heb ik gezien.. 
Ik zag Marc-Marie H. gisteren trouwens ook, hier in de buurt...
 robbert / 12:56:26 Tue 20 Dec 2005van marc-marie huijbregts, waarin hij gif strooit voor een muis... "op de gebruiksaanwijzing stond dat de muis zich na het eten van de korrels stil terug zou trekken in zijn holletje om daar vervolgens langzaam te sterven en te verpulveren tot stof... maar het diertje had blijkbaar de gebruiksaanwijzing niet gelezen en ging midden in mijn keuken liggen creperen" ;p
 Annelies E. / 12:54:42 Tue 20 Dec 2005Aha... en in het geval van een muis?
 Bart N. / 12:53:19 Tue 20 Dec 2005In het geval van een voetbal hangt het ervan af in welk doel je hem kopt.
 Gaby / 12:53:01 Tue 20 Dec 2005Is het nog altijd beter dan uitkoppen denk ik..
 Annelies E. / 12:50:27 Tue 20 Dec 2005En in het geval van een voetbal?
 Henri / 12:48:01 Tue 20 Dec 2005Inkoppen lijkt mee een positieve actie in het geval van een tentamen
 Annelies E. / 12:41:48 Tue 20 Dec 2005
 robbert / 12:29:07 Tue 20 Dec 2005
 robbert / 12:28:41 Tue 20 Dec 2005jeetje! jij maakt nog eens wat mee! ;)
 Annelies E. / 12:13:18 Tue 20 Dec 2005Annelien belde me van beneden dat er een muis in de wc zat... Ik heldhaftig naar binnen.... Muis weg... 
Spannend...
 Bart N. / 12:09:22 Tue 20 Dec 2005Ja Robbert, niks doen is niet goed voor je.
(tentamen even in 50 minuten ingekopt)
 robbert / 11:53:06 Tue 20 Dec 2005
ik las eerst 'sjoerd, ik heb tepeltjes nog' ;p)
(maar misschien word ik wel te melig van het niets doen vandaag)
 Annelies E. / 11:41:55 Tue 20 Dec 2005Sjoerd, ik heb je lepeltjes nog... Dus die moet je, samen met je verjaarskadootjes, bij mij komen ophalen :-)
 Gaby / 11:38:19 Tue 20 Dec 2005Staedionprick
 AvA / 11:32:04 Tue 20 Dec 2005
: blauw met chernobylgeel
 robbert / 11:15:15 Tue 20 Dec 2005laten we lekker allemaal vertellen wat we nieuw hebben...! :)
 robbert / 11:15:03 Tue 20 Dec 2005ik heb nieuwe schoenen btw!
 Bart N. / 11:11:55 Tue 20 Dec 2005I'm going in, cover me.
 Annelies E. / 11:08:17 Tue 20 Dec 2005
 Annelies E. / 11:06:55 Tue 20 Dec 2005
 robbert / 11:02:18 Tue 20 Dec 2005
 robbert / 11:02:00 Tue 20 Dec 2005OH
MY
FOKKING
GOD...... wat ziet de 24/5-trailer er godverdomde goed uit...........................................................................................................................
 Bart N. / 10:44:50 Tue 20 Dec 2005Het doet me goed dat te horen Arjan.
En dank je Joeri. Dankzij vertraging bij de NS kan ik zelfs tot na 11en blijven prikken.
 Arjan / 10:39:54 Tue 20 Dec 2005Ik heb een nieuwe toilettas.
 Joeri / 10:28:53 Tue 20 Dec 2005Zo, nog geen tijd voor koffie gehad, maar na mijn douche nu naar de familie in het andere huis in Den Haag...
 Joeri / 10:28:09 Tue 20 Dec 2005En Annelies, jij ook succes met je tentamen natuurlijk ;-)
 Joeri / 10:27:16 Tue 20 Dec 2005Als Bart N. inderdaad pas om 11 uur zijn mobiele unit uitzet en dan nog dit prikbord checkt... Heel veel succes met je tentamen ;-)
 Tobias / 10:09:42 Tue 20 Dec 2005I'd like to second, third, and possibly fourth that motion
 Bart N. / 10:05:50 Tue 20 Dec 2005Doe mij maar koffie, veel daarvan, en sterk.
 Annelies E. / 08:57:22 Tue 20 Dec 2005Even thee zetten.. Ook ook kopje? 
En dan straks tentamen... Joepie!!!
 Annelies E. / 08:51:18 Tue 20 Dec 2005Goedemorgen Prikbord! Blij dat je er weer bent...!
 Gaby / 08:24:26 Tue 20 Dec 2005*gaap*
Goedemorgen en fijne Prickjesdag aan allen..
helaas niet echt een bijdrage van mij deze maand, maar het is niet anders..
zodirect eerst maar eens naar kijkduin voor een kick-ass-kerst-ontbijt, en daarna zien(wellicht prikken) we wel weer verder!
Adieu!
 Henri / 02:32:23 Tue 20 Dec 2005Tijd om te gaan tukken, anders ben ik morgen alweer/nog steeds brak
 Henri / 02:31:45 Tue 20 Dec 2005Voor het overige, succes
 Henri / 02:31:15 Tue 20 Dec 2005underestimate the power of google
 Arjan / 01:56:07 Tue 20 Dec 2005prrrrik
 Bart N. / 01:32:13 Tue 20 Dec 2005Met uitzondering van 11-13 wanneer het in de tentamenzaal helaas verboden is me van mobiele communicatie te bedienen (wat onzin is want ik heb toch niks aan jullie bij dit onderwerp), zal ik dat ook doen.
 Henri / 01:30:34 Tue 20 Dec 2005Dat zou een positieve subtekst zijn voor belegginsfondsen..
Ik zal morgen wel een paar mobiele priks verzorgen
 Bart N. / 01:30:20 Tue 20 Dec 2005Ik moet helaas ook even slapen. Morgen tentamen en de ervaring leert dat ik het bij de meeste tentamens van een frisse geest moet hebben ipv sublieme voorbereiding. Dus Joeri, succes nog en de rest welterusten.
 Bart N. / 01:16:09 Tue 20 Dec 2005Aan de jaargrafiek in de statistieken is te zien dat de Prickjesdag van december vorig jaar ook al een succes was. Dus dat geeft, danwel geen garanties, maar wel hoop voor de toekomst.
 Bart N. / 01:13:59 Tue 20 Dec 2005Verder ben ik erg te spreken over de Prickjesdagkickstart tot nu toe.
 Bart N. / 01:13:19 Tue 20 Dec 2005Nou Lies, aangezien de Prickjesdagachtergrondwisseltimer het niet deed is er weinig hoop voor de Anneliespriktdeeersteprikopprickjesdagtimer. Maar inmiddels zijn alsnog handmatig de slingers opgehangen.
 Tobias / 00:54:25 Tue 20 Dec 2005Heaven forbid.
Ik ga t prikbord overigens tijdelijk (n kleine 7 uur, deo volente) verlaten. Metropole orkest was geloof ik wel ok*, net zoals Vai, die zich (zoals verwacht) duidelijk als gitaarheld toonde. Jammer dat z'n muziek me nog steeds geen 3 seconden kan boeien :P
(* al ben ik geneigd elk orkest dat al bij t eerste nummer pauke(n?)vellen sloopt in 't kader 'rock 'n roll' als dolenthousiast te betitelen, waardoor ik geen objectieve beoordeling meer kan geven :))
 Henri / 00:38:34 Tue 20 Dec 2005Nee, voor je het weet krijg je de "derdedinsdagvandemaand adventisten" kerkscheuring..
 Pieter-Jan / 00:26:56 Tue 20 Dec 2005En misschien ook iets met Kerst?
 Pieter-Jan / 00:26:28 Tue 20 Dec 2005Ik ben uberhaupt al verbaasd dat het nog immer wordt onthouden. De feestcommissie is trouwens op last van Makaria reeds van het feest verwijderd.
 Joeri / 00:25:47 Tue 20 Dec 2005Goed zo, Prikbord ;-) Kun je dan ook meteen de slingers ophangen?
 Joeri / 00:25:10 Tue 20 Dec 2005Een feestcommissie die bij binnenkomst meteen een ook als belediging bekend staand pars pro totum gebruikt, is ook geen aanwinst.
 Prikbord / 00:24:37 Tue 20 Dec 2005Hier is iedereen welkom! Tot later!
 Joeri / 00:23:50 Tue 20 Dec 2005PJ, een écht feest herken je aan de aanwezigen, niet aan de omgeving.
Ik heb wel eens een prickjesdagfeestje gezien waar niemand was...
 Feestcommissie / 00:23:46 Tue 20 Dec 2005Wie heeft die lul uitgenodigd?
 Pieter-Jan / 00:22:30 Tue 20 Dec 2005In de Uitkrant stond dat het hier feest zou zijn? Waarom zie ik dat dan nog niet aan de aankleding? Er zijn wel best al wat mensen op de been. Ik kom wel terug als het borrelen is afgelopen en het feest begint. Ok prikbord?
 Joeri / 00:18:23 Tue 20 Dec 2005Oefening baart kunst.
Maar toneel is nog niet altijd het échte gevoel. Een stanislavski-valse blik moet je maar niet gaan oefenen ;-)
 Annelies E. / 00:08:15 Tue 20 Dec 2005, de valse blikken lukken wel steeds beter, moet ik zeggen... ;-)
Doeg!
 Joeri / 00:06:57 Tue 20 Dec 2005Jij ook slaap lekker!
 Joeri / 00:06:30 Tue 20 Dec 2005Flauw, maar zeker zo effectief! 
In ieder geval effectiever dan de Anneliespriktdeeersteprikopprickjesdagtimer.
 Annelies E. / 00:06:15 Tue 20 Dec 2005Nou, ik ga eens lekker slapen.. Slaap lekker Joeri en Tobias, en moge ook de vierde gebruiker lekker slapen...
 Annelies E. / 00:04:49 Tue 20 Dec 2005
 Joeri / 00:04:44 Tue 20 Dec 2005Nou ja, nu nog maar even de zoveelste was vouwen...
 Tobias / 00:04:37 Tue 20 Dec 2005Ik heb mijn vorige prickmasterpogingen altijd geschaald aan t gemiddelde van een aantal referentieklokken. Calibreren aan de serverklok is flauw.
dat die verder 9-10 seconden voorliepen kan ik verder ook niets aan doen :(
 Annelies E. / 00:04:30 Tue 20 Dec 2005Nou, toch leuk dat Tobias het ook probeerde.. (gniffel)
 Joeri / 00:03:59 Tue 20 Dec 2005Maar bedankt voor je felicitaties ;-) En die valse blikken, die geloof ik bij jou niet ;-)
 Annelies E. / 00:03:50 Tue 20 Dec 2005hmmm.. Ja...
 Joeri / 00:02:25 Tue 20 Dec 2005Dat het onwaarschijnlijk was, maak ik op uit het feit dat het lastig is je eigen tijd met die van de prikserver te ijken als je niet prikt...
 Annelies E. / 00:01:53 Tue 20 Dec 2005net als met al die wereldpriks van je... (A. oefent haar valse blik)
 Tobias / 00:01:19 Tue 20 Dec 2005ga ik nu ff kijken hoe steve vai + metropole orkest is.
 Annelies E. / 00:00:42 Tue 20 Dec 2005Ik bedoel natuurlijk: gefeliciteerd, Joeri!
Je bent de eerlijke winnaar...
 Tobias / 00:00:29 Tue 20 Dec 2005Zeker als er zoveel klokken zo schandalig scheef lopen.
Dan geef ik de eer met plezier aan een echte gebruiker.
 Annelies E. / 00:00:12 Tue 20 Dec 2005KUT!
 Annelies E. / 00:00:02 Tue 20 Dec 2005Is het al?
 Joeri / 00:00:01 Tue 20 Dec 2005Hiep hiep hoera voor Prickjesdag!
 Tobias / 23:59:53 Mon 19 Dec 2005Zuinig prikken is een saaie kunstvorm.
Gelukkig zijn er nog brave prikkers die af en toe wat leesvoer produceren!
 Joeri / 23:56:27 Mon 19 Dec 2005Waarschijnlijk wachten zij met prikken tot prickjesdag (niet onverstandig ;-) ). Ik ga dan slapen.
 Joeri / 23:55:25 Mon 19 Dec 2005Hmm... Ik betwijfel of zij er met de eer vandoor gaan. En ik kan je ook wel uitleggen waarom me dat onwaarschijnlijk lijkt.
 Annelies E. / 23:45:29 Mon 19 Dec 2005Ik denk dat een van er met de eer vandoor gaat...
 Annelies E. / 23:43:22 Mon 19 Dec 2005Ik bedoelde de opmerking ervoor... Maar ik had de o zo wijze spreuk 'ververscht eer ghij prickt' even niet in acht genomen, en ik zie meteen wat er van komt...
 Joeri / 23:41:37 Mon 19 Dec 2005Dat van die wereldprik was geen grapje! Jij en Bart zijn gewoon te laat.
 Joeri / 23:40:30 Mon 19 Dec 2005Ben trouwens benieuwd wie die andere twee stille gebruikers zijn...
 Annelies E. / 23:40:03 Mon 19 Dec 2005Ja ja.. Die afleidingstechnieken van grapjes maken ken ik... Maar ik laat me er niet door van de wijs brengen! Ik sta nog steeds op scherp!
 Joeri / 23:38:52 Mon 19 Dec 2005Trouwens, ik heb nog twee wereldprikken tegoed: Slowakije en Cyprus ;-)
 Joeri / 23:36:00 Mon 19 Dec 2005Oef, dat is in Cyprus met al die militairen geen veilig gevoel! Denk dat ik maar wat zandzakken voor de deur ga leggen ;-)
 Annelies E. / 23:34:28 Mon 19 Dec 2005Ik sta op scherp!
 Joeri / 23:33:59 Mon 19 Dec 2005Hmm, ik geloof dat Annelies na mijn opmerking over Souvlaki niet meer kan slapen. Geduchte concurrentie dus voor de eerste prik... (ik val bijna om van de slaap, dus weet niet of ik die vannacht nog ga zien, maar ik slaap nog niet en wie weet ben ik dus wel de eerste prikker ;-) ).
 Annelies E. / 23:30:53 Mon 19 Dec 2005ňh... Bart, nu gaan we écht naar Cyprus, goed?
 Joeri / 23:25:56 Mon 19 Dec 2005Haha, ik denk dat Annelies die timer zelf moet gaan maken.
Trouwens, de Souvlaki uit Cyprus wint het met vlag en wimpel van die uit Griekenland. Wat een uitvinding, die Koriander ;-)
 Annelies E. / 23:09:33 Mon 19 Dec 2005Bart, kan je niet de Anneliespriktdeeersteprikopprickjesdagtimer zetten? Dan kan ik gewoon gaan slapen... :-)
 Annelies E. / 22:06:04 Mon 19 Dec 2005Is het al zover? Is het al zover? Mag ik al??? Toe? Toe?
 Bart N. / 20:38:33 Mon 19 Dec 2005Zooooo
 Bart N. / 20:35:42 Mon 19 Dec 2005Even de Prickjesdagachtergrondwisseltimers zetten.
 Bart N. / 20:35:13 Mon 19 Dec 2005Mee eens.
 Henri / 20:25:18 Mon 19 Dec 2005Prickjesdag kan niet overrated worden
 Bart N. / 20:16:09 Mon 19 Dec 2005Prikken blijkbaar ook.
Morgen overigens wel Prickjesdag, mensen, niet vergeten.
 Bart N. / 15:26:34 Mon 19 Dec 2005Wakker zijn is overrated.
 Joeri / 14:29:49 Mon 19 Dec 2005Ik ben wakker ;-)
 Gaby / 13:47:13 Mon 19 Dec 2005Jees wat ben ik nog steeds brak?
 Henri / 12:21:51 Mon 19 Dec 2005Jwbinsb
 Arjan / 10:38:07 Mon 19 Dec 2005Maar dat is het ook!
 Gaby / 07:28:48 Mon 19 Dec 2005Het is weer vroeg...
 robbert / 02:45:37 Mon 19 Dec 2005
maar hoorde dat ie wel ok is. verwijs wel door naar erg goed interview in de volkskrant van zaterdag, waarin hij erkent dat hij niets anders kan dan wat ie nu al jaren doet. ontnuchterend, wel, en eerlijk. like that :)
 Gerard / 02:22:48 Mon 19 Dec 2005
 Aman / 23:48:47 Sun 18 Dec 2005kan niet, de voorste rij was een bank, dan was ie wel gevallen.
 Tobias / 22:41:45 Sun 18 Dec 2005I was just resting my eyes...
 Pieter-Jan / 22:04:26 Sun 18 Dec 2005Maar was het leuk!? Hoorde van iemand dat er een man in slaap was gevallen op de eerste rij.
 Pieter-Jan / 22:03:49 Sun 18 Dec 2005Bij gebrek aan telefoon...
 Pieter-Jan / 22:03:28 Sun 18 Dec 2005
Nee, sorry niet dus.
(Ik kan niemand meer bellen)
 Feija / 22:00:41 Sun 18 Dec 2005En ik was er ook om 12.30 als een van de weinigen... iedereen was mijn huis uit om 4.20 over twee jaar toch echt weer op de Neherkade!
 Gaby / 21:58:15 Sun 18 Dec 2005Heel goed van jou Ianthe :)
 Ianthe / 21:23:53 Sun 18 Dec 2005
 Gaby / 21:04:07 Sun 18 Dec 2005Voor mij in ieder geval niet, maar een paar mensen maakten iig geen aanstalten om weg te gaan zo rond 3 uur :)
dus ik denk dat het niet vroeg was.. en hoeveel van hen zouden er vandaag om 12 uur op Sorghvliet hebben gestaan? :P
 Aman / 16:11:03 Sun 18 Dec 2005Is het erg laat geworden?
 Henri / 15:19:36 Sun 18 Dec 2005jwbib... om maar eens lekker nostalgisch te doen.
 Arjan / 13:46:52 Sun 18 Dec 2005En zo verliep weer een dag in het grillige leventje van de bewoners van het Thaleia-prikbord.. We kunnen inmiddels concluderen dat iedereen hard aan het uitbrakken is van het feestje bij Feija (het was gezellig, jammer dat de gastvrouw zichzelf elders terugtrok) en dat Gaby's haar in de loop van de tijd rood gekleurd is.
 Gaby / 11:21:27 Sat 17 Dec 2005Jaja, wereldschokkend :)
 Gerard / 02:34:51 Sat 17 Dec 2005detien = 13
 Gerard / 02:33:42 Sat 17 Dec 2005Nou nou nou Gaby, dat juist dat woordje "gratis" er zo uitgelicht moet worden...we zijn er detien uur stil van
 Gaby / 13:33:12 Fri 16 Dec 2005Toch blij dat ik mag komen... :P
 robbert / 12:26:07 Fri 16 Dec 2005 niet dus.
(onderste vraag)
 robbert / 09:23:01 Fri 16 Dec 2005
 Feija / 01:38:36 Fri 16 Dec 2005oh... en vanavond kreeg mijn auto weer applaus net als de eerste avond :-D
 Feija / 01:38:07 Fri 16 Dec 2005en dat met 7 voorstellingen!!
 Feija / 01:37:47 Fri 16 Dec 2005Grease is helemaal VET!!!
elke avond overuitverkocht met drie rijen voor de tribune echt niet normaal!!!
 Gaby / 17:45:59 Thu 15 Dec 2005En op naar kerstgala
toi toi toi allen :)
 Arjan / 17:40:15 Thu 15 Dec 2005 de goeie ouwe business class van Delta..
 Gaby / 17:19:14 Thu 15 Dec 2005oh, en de nieuwe CD van Madonna is best goed :)
 Gaby / 17:18:59 Thu 15 Dec 2005Oh, en ik kom zaterdag kijken naar Vet!!!
:)
Ben erg benieuwd :)
Hoop dat vanavond en morgen ook goed gaan :)
 Gaby / 17:18:22 Thu 15 Dec 2005
en als mijn portemonaie het toestond zat ik alweer in een Delta-toestel terug :P
 Joeri / 14:55:39 Thu 15 Dec 2005Ok, sorry. Mijn computer zegt alleen dat hij de mailserver niet kan bereiken. Er komt dus ook niets uit cyprus aan bij mail.thaleia.org?
PS: er zijn wel grotere problemen in Cyprus, dus ik zit het probleempje nog wel een paar dagen uit...
 Bart N. / 14:28:12 Thu 15 Dec 2005De mailserver lijkt prima in orde Joeri. Denk dat het een lokaal (Cyprisch) probleem is.
 Joeri / 14:06:39 Thu 15 Dec 2005Hoe is Grease?? Ik baal echt als een stekker dat ik er helemaal niet bij kan zijn. Worden er videoopnamen gemaakt? Door wie? En wanneer zijn die te zien?
Niet alleen prikbord moet gechecked worden, ook de mailserver. Noordervliet, ik ben hier in Cyprus redelijk alleen zonder jouw mailserver ;-) Nu moet alles via een webbrowser (langzaam, slecht archief etc.)
 Bubble / 11:44:00 Thu 15 Dec 2005Deze had ik echt ff nodig........http://clarako.com/I_Like_You.swf
 Arjan / 11:38:22 Thu 15 Dec 2005. Mag ik nog wel vragen in welk kennelijk buiteneuropees land je bent geweest?
 Arjan / 11:34:05 Thu 15 Dec 2005hyves dus
 Arjan / 11:31:48 Thu 15 Dec 2005En check even je hyes priveberichten
 Arjan / 11:25:58 Thu 15 Dec 2005PJ, ben benieuwd naar je mening, dus post even een recensie hier wil je..
 Pieter-Jan / 11:24:49 Thu 15 Dec 2005Robbert, ik ga vrijdag kijken naar Grease. Kan niet op een andere dag, dus leg jij het voor me uit aan Youp? ;-)
 Gaby / 10:13:15 Thu 15 Dec 2005En weer terug op Europese aardbodem :{
ik wil terug.. :{
 Tobias / 00:43:01 Thu 15 Dec 2005De noodmaatregel die voor de middagvoorstelling was geregeld moest weg om t prikbord te checken
 robbert / 22:47:11 Wed 14 Dec 2005
 Annelies E. / 22:26:10 Wed 14 Dec 2005oftewel: VERTEL!
 Bart N. / 21:20:03 Wed 14 Dec 2005Dat klinkt allemaal erg, uh, spannend.
 Tobias / 19:13:14 Wed 14 Dec 2005...en t was al kantje boord of die van vanmiddag door kon gaan.
Gelukkig was onze reddende engel er ;)
 Arjan / 18:26:58 Wed 14 Dec 2005Ikkuh, ik was er net en ze hebben besloten dat de voorstelling vanavond toch doorgaat!
 Bubble / 18:25:36 Wed 14 Dec 2005Wellicht vergelijkbare sites....maar niet van de heer Savinar.....luister naar hem en.....huiver....
 Bubble / 18:24:04 Wed 14 Dec 2005Neen Joeri.....pertinent niet......
 Joeri / 18:10:25 Wed 14 Dec 2005Vanuit Cyprus gok ik van wel!
 Joeri / 18:10:05 Wed 14 Dec 2005Bubble, hebben we het over die site niet al een keer gehad?
 Ikkuh / 18:09:05 Wed 14 Dec 2005Weet iemand of er vanavond een voorstelling is?
 Bubble / 13:08:32 Wed 14 Dec 2005Even een serieus verzoek....zouden enkele prikbordbezoekers met een bovengemiddeld IQ(en uiteraard het vermogen daar iets mee te doen)....naar de volgende site willen kijken....http://www.lifeaftertheoilcrash.net
combineer dit svp met het luisteren naar een interview met de betreffende eigenaar van de site op.....http://www.financialsense.com/Experts/2004/Savinar.html
Ik nodig met name Henk, Joeri en Henry uit om dit even te bekijken en te beluisteren......ook anderen die menen aan eerdergenoemde criteria te voldoen, zijn uiteraard welkom......(vooral het interview vind ik belangrijk)TNX
 Bubble / 12:56:32 Wed 14 Dec 2005......dikke half miljoen $$$$$$.....in slechts 5!!!!!zalen......
Ehhhh wel in de gay-districts van lalaland en frisco natuurlijk.....dus niet echt representatief.....maar toch......John Wayne keert zich om in z'n graf......
 Bubble / 12:27:53 Wed 14 Dec 2005Eerste keer dat er geen grote studio-films zijn genomineerd.......
 Bubble / 12:26:48 Wed 14 Dec 2005ROOBURT.....als je aan vrijkaartjes voor Brokeback Mountain kan komen......hou ik mij zeer aanbevolen......misschien krijg je dan zelfs een dikke knuffel.......ongekend box-office succes trouwens.......dikke half miljoen $$$$$$.....in slechts 5!!!!!zalen.......bijna dezelfde recette als een andere top 10 film in 1000 zalen.......en nu ook 7 Golden Globe nominaties........dat zal die US-homophobes eens leren........
 Cynth / 00:23:47 Wed 14 Dec 2005Zo, twee premieres gehad, op naar de eindzege ;)
 robbert / 11:53:01 Tue 13 Dec 2005van voren:
http://www.imdb.com/gallery/ss/0348150/Ss/0348150/BRSuperman.jpg?path=pgallery&path_key=Routh,%20Brandon
van opzij 
http://www.imdb.com/gallery/ss/0348150/Ss/0348150/SD11873.jpg?path=pgallery&path_key=Routh,%20Brandon
:D
 robbert / 11:46:56 Tue 13 Dec 2005*proest* :)
Superman beetje te super voor filmbonzen
LONDEN (ANP) - De nieuwe Superman, acteur Brandon Routh (26), is naar de smaak van Hollywoodbonzen te zwaar geschapen voor zijn nauwsluitende Supermanpak. Dat zou maar afleiden van het verhaal. De producers van Superman Returns moeten daarom 'het zaakje' beter verstoppen en ook nog digitaal zien weg te moffelen. Dat heeft het Britse boulevardblad The Sun gemeld.
Een filmmedewerker zegt in de krant dat de bazen in Hollywood Superman niet zo prominent op het scherm willen - en vooral niet 'en profile' - omdat dat de aandacht van het verhaal afleidt.
De kostuumontwerper heeft een soort kapje in het strakke pak aangebracht. Rouths tegenspeler Parker Posey, die Kitty speelt, zegt dat de hele set zich ermee bemoeit. "Hij wordt constant aangeraakt, door iedereen. Vijf mensen helpen hem het pak aan te trekken en 'de boel' op orde te brengen."
 Henri / 03:15:23 Tue 13 Dec 2005Ik ben blij dat Joeri geen terrorist is.. ;-)
 Feija / 02:10:38 Tue 13 Dec 2005zo... de premiere zit er op!
en ik ben nu al helemaal kapot, maar iedereen knalde en ik ben erg trots op iedereen!!
nu is het tijd voor bed, want morgen is er weer een dag...
 Henk / 01:39:06 Tue 13 Dec 2005nog een verlaat antwoord op: 
Je generaliseert. Ja, terroristen zijn waarschijnlijk daadkrachtiger en slimmer dan men iha vermoed, maar dat is niet altijd het geval. Getuige (bijvoorbeeld) de verschrikkelijk incompetente schoenenbomman, Reed. Die werd puur door zijn incompetentie overmeesterd. 
Verder zijn er wrsch meerdere terroristen die vlak voordat ze hun bom doen ontploffen toch even hun stem willen laten horen, wellicht een inshallah gillend ofzo.
 robbert / 16:15:02 Mon 12 Dec 2005denk je alles gehad te hebben....
http://www.martijn.org/page.php?id=120000
 Gerard ruim 13 uur later / 13:44:08 Mon 12 Dec 2005HAHA ander onderwerp dus......
 Gerard inzake bommen en granaten / 00:37:37 Mon 12 Dec 2005
1. Terrorristen proberen vaak ook verwarring te veroorzaken.
2. Ik denk niet dat er in dergelijke situaties de tijd is om een uitgebreide analyse te maken.
3. Ik denk niet dat de airmarshalls die analyse kunnen en mogen maken. Omdat er zoals eerder gezegd weinig tijd is, maar ook omdat het niet een zorgvuldige analyse zal zijn, maar meer een gevoel of inschatting.
Zoals de zaken op het prikbord zijn gepresenteerd, lijkt het me niet alleen een begrijpelijke, maar ook de juiste manier van handelen. Hoe tragisch ook.
 Henk / 23:57:04 Sun 11 Dec 2005overigens 
Er zijn mensen die er van overtuigd zijn dat de gebouwen van het WTC niet door inslag of hitte van de kerosine ingestort zijn. Getuige het spontaan zonder enige aanleiding (kleine brandjes hebben nog nooit een gebouw laten instorten) van WTC 7, en gesmolten staal in de voeten van de twee torens. De temperaturen waren niet hoog genoeg om staal te laten smelten. 
Lees het zeer interessante verhaal op http://www.physics.byu.edu/research/energy/htm7.html
Je moet een beetje door het geladen taalgebruik heenlezen ...
 Henk / 23:41:14 Sun 11 Dec 2005
Ja je hebt gelijk Joeri, men is hier nog steeds zeer nerveus, en de rechtstaat is ontwricht (maar dat is al langer het geval, getuige 'plea bargains', het twee partijen stelsel, vasthouden van gedetineerden zonder aanklacht en contact met advocaten etc). 
Maar ik blijf erbij dat het een begrijpelijke reactie is. Niet de juiste (en dat zei ik niet), maar wel begrijpelijk.
 Joeri / 22:38:01 Sun 11 Dec 2005Ik ben klaar met uploaden!!! Slaap lekker allemaal, ik ga kijken of ik zonder kaart nog bij mijn host terug kan komen...
 Joeri / 22:21:45 Sun 11 Dec 2005Dat is een goede vraag! Eigenlijk ben ik er helemaal niet zo mee bezig. Cyprus is razend interessant en na deze reis liggen er eerst stapels achterstallig werk te wachten. Ik heb dus nog niet het idee dat deze reis ten einde is. Bovendien zijn er al plannen voor vervolgactiviteiten...
 Annelies E. / 21:59:52 Sun 11 Dec 2005Ja, hč? Ze zijn heerlijk! 
Is het nu fijn of jammer dat je Europagereis bijna ten einde is?
 Joeri / 21:58:12 Sun 11 Dec 2005Hoi Annelies!
Die Griekse Pita's zijn echt veel lekkerder dan die droge Nederlandse kaakjes die je hier bij de shoarma krijgt.
 Annelies E. / 21:49:35 Sun 11 Dec 2005Ik ben weer helemaal blij, Joeri! :-)
 Joeri / 21:17:35 Sun 11 Dec 2005Nu al een paar uur foto's aan het uploaden vanuit een internetcafé. Snel internet blijkt alleen voor DOWNloaden te gelden... ;-(
En ondertussen niemand die even prikt om me gezelschap te houden.
 Joeri / 19:43:37 Sun 11 Dec 2005Wisten jullie trouwens dat ik hier in Nicosia vanaf de Makarios Avenue prik! De mannelijke vorm van Makaria dus ;-)
 Joeri / 18:58:21 Sun 11 Dec 2005Henk,
Als iemand door een vliegtuig gaat rennen, roept 'ik heb een bom', en niet ingaat op commando's van marshalls met pistolen, dan is er maar één conclusie mogelijk. De man is verward.
Een werkelijke terrorist zou
a) dit niet roepen maar in zijn actie laten zien
b) niet gaan rennen door het vliegtuig maar rustig de meest effectieve explosieplaats zoeken
c) zijn bek houden en zich rustig houden op commando van de marshalls en ondertussen aan het koordje trekken
d) vervolgens afwachten of de kogel of de bom hem het eerst dodelijk raakt
En dan even het andere scenario. Iemand met een bom kan overal schade berokkenen. Daar heeft hij geen vliegtuig voor nodig. Een vliegtuig wordt pas in bijzondere mate gevaarlijk als het zélf als bom gebruikt wordt. Daarvan was hier geen sprake.
Individuele agenten kunnen altijd fouten maken. Hier was naar mijn mening duidelijk sprake van een fout. De agent wordt dan in een rechtsstaat op een passende wijze bestraft.
Kortom, ik vind het op basis van je argumenten géén begrijpelijk voorval. Het enige begrijpelijke aan het voorval is dat de hysterie in de VS over terrorisme nog steeds voortduurt en er op basis van de reacties van de overheid op dit voorval van een rechtsstaat op dit moment geen sprake is.
 Joeri / 18:46:16 Sun 11 Dec 2005Half-Griekse, je opdracht is voltooid.
 Joeri / 18:45:42 Sun 11 Dec 2005En voor alle betrokkenen bij Grease, heel veel succes, toi toi toi en zo vanuit Cyprus (tevens wereldprik).
 robbert / 16:49:21 Sun 11 Dec 2005*bijzondere prik!*
(en mogen jullie raden waarom ;)
P.S. Bart N mag niet meeraden... ;)
 robbert / 01:32:12 Sun 11 Dec 2005
.... in plaats van met mij in de bijlmer bier hal....
 Gerard / 16:15:55 Sat 10 Dec 2005waar heb je je verhaal gehouden?
 Gerard / 16:12:45 Sat 10 Dec 2005 Ik wist niet dat Van der Valk tegenwoordig alweer 4 sterren had...
Of van der Valk gaat vooruit, of de sterren gaan achteruit.
 Gaby / 12:09:30 Sat 10 Dec 2005Degene die brakheid heeft uitgevonden mag dood...
 Pieter-Jan / 12:00:59 Sat 10 Dec 2005En aangezien ik een man ben, was ik technisch gezien eerder met antwoorden!
 Pieter-Jan / 12:00:18 Sat 10 Dec 2005Zo ook ik!!
 Aman / 11:38:24 Sat 10 Dec 2005
 robbert / 10:46:53 Sat 10 Dec 2005ik vreesde al dat ik dit jaar zou kunnen afsluiten zonder ook maar 1 taalfout gemaakt te hebben! godzijdank, ik ben niet perfect, ik ben menselijk :-)
 Arjan / 10:23:37 Sat 10 Dec 2005beschouwd is trouwens met een t, Robbert, en op moment van schrijven was ik de enige aanwezige hier dus het antwoord was toen met recht Neen..
 Arjan / 10:13:26 Sat 10 Dec 2005Nee, ik ben nu overigens de rest van het weekend naar Haarlem voor 3 concerten met het GrootNietTeVermijdenJeroenSmits... we spelen ook een paar stukken uit Grease btw. Kan ik alvast oefenen.
Allemaal een fijn weekend! (ik slaap in een 4-sterrenhotel uiteraard)
 robbert / 09:37:19 Sat 10 Dec 2005(tenzij jij jezelf beschouwd als het almachtige prikbord, uiteraard)
 robbert / 09:37:02 Sat 10 Dec 2005
 Henk / 06:35:11 Sat 10 Dec 2005interesting: http://xooglers.blogspot.com/2005/12/random-things-i-remember-saying-in-my.html
 Henk / 05:40:08 Sat 10 Dec 2005tikkanker: zigzich
 Henk / 05:19:49 Sat 10 Dec 2005
Dat is hier veel in het niews inderdaad, maar wordt overschaduwt door Tookie Williams. Er moet wel worden gezegd dat de persoon niet alleen maar verdacht gedroeg, maar dat hij door het gangpad rende, terwijl hij schreeuwde "ik heb een bom, ik heb een bom". En hij reageerde niet op commandos van de marshalls om zijn bek te houden en zig rustig te houden. 
Tragisch, maar wel een begrijpelijk voorval.
Bommen zijn idd slechts een theoretische dreiging.
 Henk / 05:16:32 Sat 10 Dec 2005verhaal was kickass! Nu hopen dat ik een goede indruk heb gemaakt *duimt*
 Bart N. / 04:44:36 Sat 10 Dec 2005 Self defense claim in nun slaying
BELEM, Brazil (AP) -- The man accused of killing the American nun and rain forest defender Dorothy Stang told a jury Friday that he acted in self-defense after mistaking her Bible for a gun.
A likely story...
 Arjan / 00:16:18 Sat 10 Dec 2005
 robbert / 20:02:43 Fri 9 Dec 2005hier nog jamie cullum-fans toevallig?
 Aman / 17:10:03 Fri 9 Dec 2005Ja dacht al dat t werktijd was. 
Mijn telefoon valt gewoon zomaar uit of loopt vast. Als ik een telefoon heb die vast loopt dan moet ie op zn minst ook echt windows draaien!
Zijn er eigenlijk al apple telefoons of iets dergelijks?
 Arjan / 16:47:30 Fri 9 Dec 2005Oh je leeft dus nog.. niet meer bellen onder werktijd he.
En ik moet eerst natuurlijk mijn telefoon bestellen dus zal wel januari worden.
 Aman / 16:42:22 Fri 9 Dec 2005Had ook met een paa rhoofdletters minder gekund, i know, sorry
 Aman / 16:35:45 Fri 9 Dec 2005
 Gaby / 15:40:15 Fri 9 Dec 2005Hm.. naar New York zal ik zondag maar gewoon niets zeggen, lief glimlachen en vooral geen grapjes maken over bommen..
zou toch zonde zijn als ik nog voor de trouwdag van mn ouders preventief geruimd/neergeschoten zou worden :')
 Joeri / 12:16:50 Fri 9 Dec 2005Ik ben erg content met het feit dat Henk zich ook in de Verenigde Staten met mensenrechten bezig houdt. 
Las laatst dat het hoofd van de veiligheidscommissie voor vliegtuigen in de Verenigde Staten het doodschieten van een passagier die zich verdacht zou hebben gedragen goedkeurde met de argumentatie: 'Bommen in vliegtuigen zijn het grootste probleem van de Verenigde Staten'.
Blij dat er sinds 2001 geen problemen meer in de VS geweest zijn. En dat mensen preventief neergeschoten worden om mogelijke problemen te voorkomen.
Nu weten we dat we in de Verenigde Staten nog een gigantisch probleem hebben: langzaam internet ;-)
Blij dat ons prikbord zo data-efficient is geprogrammeerd dat het zelfs thuis bij henk gebruikt kan worden.
 Henk / 11:46:42 Fri 9 Dec 2005of buckyballs
Thanks
 Arjan / 11:44:24 Fri 9 Dec 2005Slaap lekker, veel succes! Show them your balls eh nanotubes..
 Henk / 11:32:36 Fri 9 Dec 2005overigens moet ik maar eens gaan slapen, morgen mijn verhaal houden ...
 Henk / 11:31:41 Fri 9 Dec 2005
Ja ik vind het ook leuk. Het helpt dat ik hier internet heb, thuis alleen via inbellen en dat mag niet van mensenrechtenorganisaties.... zo traag, het is marteling!
 Arjan / 09:52:47 Fri 9 Dec 2005En dan?
 robbert / 09:47:52 Fri 9 Dec 2005NOG DRIE UHUUR!
NOG DRIE UHUUR!!
NOG DRIE UHUUUURR!!!!!
:D:D:D:D:D:D:D:)
 Arjan / 09:45:58 Fri 9 Dec 2005Leuk trouwens dat je weer wat frequenter prikt, Henk.
 Arjan / 09:44:24 Fri 9 Dec 2005Ja, ik heb er al een koper voor, tenminste als ze nog leeft. Amanda lijkt in rook opgegaan.
 Henk / 09:27:32 Fri 9 Dec 2005keurig! 
ja, het is meer een pleister dan een langdurige oplossing. Ik begrijp dat je je Qtek weg doet?
 Arjan@work / 09:15:20 Fri 9 Dec 2005Palmtopjes zoals de Qtek S100 vind ik toch maar onhandig. Tuurlijk zijn ze heel handig voor mobiele mensen maar ik surf toch liever op mijn notebook (met wifi) dan op mijn Qtek (ook nog es zonder wifi). Maar los van de 'connectivity': Die palmpjes surfen gewoon niet fijn en iets prikken of je mail checken is een behoorlijke operatie. Om maar te zwijgen van in de auto bellen zonder toetsenbord (zo'n lelijk los toetsenbord is natuurlijk geen optie)..
Daarom binnenkort in dit theater: Een Tom Tom GO 500 navigatiekit incl bluetooth carkit gecombineerd met een Sony Ericsson K750i telefoon.
 Henk / 09:04:28 Fri 9 Dec 2005of anders pak je je oude trouwe palm, maak verbinding via infrarood met je mobiele, en prik away, zo deed ik dat in 2001 al [/oude man]
uit de oude doos
From: Henk
Date: Sat Mar 10 03:01:47 2001
Inderdaad, het was bijzonder gezellig. Noordervliet: dit begint een behoorlijk geile page te worden. Als nu dit berichtje ook nog van mijn Palmp doorkomt is het helemaal geil!
 Henk / 08:56:34 Fri 9 Dec 2005hebben de meeste telefoons tegenwoordig niet een ingebouwde browser? Veel makkelijker.
 Annelies E. / 07:41:32 Fri 9 Dec 2005had eigenlijk in gedachten dat jij er met de buit vandoor zou gaan... Als grote prikbordman...
 Bart N. / 01:37:18 Fri 9 Dec 2005Annelies, die eurotekentjes in je ogen sieren je niet.
 Bart N. / 01:35:57 Fri 9 Dec 2005 heb ik wel eens over nagedacht, maar mijn inschatting is dat mensen niet erg geneigd zijn te prikken als ze niet gelijktijdig ook het prikbord kunnen lezen.
Technisch is het wel te doen, denk ik.
 Annelies E. / 00:32:57 Fri 9 Dec 2005E 0,70 p.o.b. (maximaal 3 berichten per prik)
 robbert / 00:15:09 Fri 9 Dec 2005misschien moeten we er maar een optie bij maken om per sms priks te prikken.... dat het bord met zijn tijd mee gaat en zo ;)
 Henk / 20:16:27 Thu 8 Dec 2005Ook bijzonder sluitend bewijs dat het internet werkt.. 
Maar het prikbord is stuk! Of tenminste, het is behoorlijk stil.
Is Henk in Silicon Valley aan het jobhunten? (Of aan het shoppen?)
ja(ja)
 Henri / 10:35:58 Thu 8 Dec 2005Ook bijzonder sluitend bewijs dat het internet werkt.. 
Is Henk in Silicon Valley aan het jobhunten? (Of aan het shoppen?)
 Henk / 08:52:35 Thu 8 Dec 2005zo is dat!
 robbert / 08:05:07 Thu 8 Dec 2005;)
 Henk / 06:52:41 Thu 8 Dec 2005wireless internet met ubuntu linux in hotel in Silicon Valley prik[tm]
 Tobias / 14:27:35 Wed 7 Dec 2005Is inmiddels weer gedaan, geloof ik. Ik kan weer internationaal :)
 Bart N. / 14:16:29 Wed 7 Dec 2005Misschien moeten we het internet even opnieuw opstarten.
 Tobias / 14:01:27 Wed 7 Dec 2005Ik weet dat t n beetje raar prikt, maar toch is het internet hier kapot :(
 Annelies E. / 19:58:36 Tue 6 Dec 2005Joeri, wil je een pita Souvlaki voor mij eten? Dat is mijn lievelings!
 Arjan / 19:35:45 Tue 6 Dec 2005Mij persoonlijk interesseert het weer daar meer. Vertel eens hoe het daar is.. zon zee en topjes?
 Joeri / 19:34:17 Tue 6 Dec 2005Lees maar eens mijn laatste weblog op www.25xeurope.com over Grieks nationalisme ;-) Het stukje over Thessaloniki zal je interesseren...
 Tobias / 18:54:40 Tue 6 Dec 2005Sinterklaas was toch n Turk? Dat die kerk daar nog staat joh ;)
 Joeri / 13:31:39 Tue 6 Dec 2005Hier in Griekenland heb ik nog even overwogen een kaarsje op te steken bij de kerk voor Sint Nicolaas. Maar er brandden al zo veel kaarsjes dat hij hier duidelijk ook niet vergeten is.
En onze host weet inmiddels ook alles over onze sinterklaas!
 Arjan.. / 12:25:48 Tue 6 Dec 2005.. steunt Annelies!
 Annelies E. / 12:22:18 Tue 6 Dec 2005Wat een lelijke, volwassen zin..
 Bart N. / 12:08:49 Tue 6 Dec 2005Ajasses, een vreetpakket. Gelukkig hebben mijn gulle gevers ingezet op houdbaarheid.
 Gaby / 09:09:35 Tue 6 Dec 2005Ik doe niet aan Sinterklaaas :P dus heb alleen een vreetpakket van mn werk gehad wat hier nog staat weg te rotten :P
 Cynth / 00:45:09 Tue 6 Dec 2005Ik hoop dat de Sint jullie dit jaar allen weer rijkelijk beloond heeft voor jullie zoete gedrag ;-)
 Annelies E. / 00:11:30 Tue 6 Dec 2005
 Gaby / 23:03:33 Mon 5 Dec 2005en nog een keer *grinnik*
 Gaby / 22:34:44 Mon 5 Dec 2005*grinnik*
 Sinterklaas / 19:25:08 Mon 5 Dec 2005Veel plezier allemaal vanaaf lieve kindertjes! Ik wil gezang horen schallen uit de schoorstenen van alle Thaleianen. Gaby: tegen je cv aanzingen mag ook.
De Sint, met een kus van zijn pieten.
 Joeri / 16:52:31 Mon 5 Dec 2005Hmm, hebberig? Ik begrijp dat jullie het vliegtuig naar Cyrus gemist hebben. Nou ja, jullie hebben nog even en als jullie beloven om er de 12e te zijn, wacht ik graag ook op jullie... ;-)
 robbert / 15:40:54 Mon 5 Dec 2005
 Sjoerd / 14:40:46 Mon 5 Dec 2005Dank je Lies
 robbert / 22:18:03 Sun 4 Dec 2005 net een stuk over alex geschreven, vandaar :p
btw, arjan, ik geef je gelijk. die schrijver van dat boek is vrij saai....
 Annelies E. / 20:59:45 Sun 4 Dec 2005
 robbert / 20:36:01 Sun 4 Dec 2005en btw, hij was - sorry to say - erg goed... net als de rest van het orkestje (including paulus van kruijssen en roderick von maltzahn). 
en je moet opschieten als je ama nog wilt zien, speelt nog maar een week....
 robbert / 20:35:14 Sun 4 Dec 2005ik vind jaco van warmerdam klinken als een priester op walcheren... ;)
 Annelies E. / 18:37:38 Sun 4 Dec 2005Haha
 Sjoerd / 17:25:54 Sun 4 Dec 2005Maargoed, Jaco Mota Kanji, dat is toch geen naam!!!
 Sjoerd / 17:25:36 Sun 4 Dec 200534 jaar, dat zou je hem niet geven...
 Sjoerd / 17:23:42 Sun 4 Dec 2005Laat maar, heb al een biografie van hem gevonden op internet.
 Sjoerd / 17:16:47 Sun 4 Dec 2005Een Braziliaanse violist. Was het wat?
 Sjoerd / 17:14:00 Sun 4 Dec 2005Amadeus... daar moet ik ook nog heen, zit een ex van Jaco in...
Ben benieuwd!
 Gaby / 17:45:49 Sat 3 Dec 2005*grinnik*
 Annelies E. / 15:59:10 Sat 3 Dec 2005Ja! Jij bent echt hebberig!
 Bart N. / 15:23:54 Sat 3 Dec 2005Denk je nou echt dat we jou je 14e wereldprik gegund zouden hebben? Je moet wel denken dat we ontzettend aardig zijn...
 Joeri / 14:46:53 Sat 3 Dec 2005Oei!
Annelies en Bart N., blijf dan op zijn minst tot 11 december, dan kunnen we met z'n drieen de laatste EU-prik doen ;-)
Moet ik nog slaapplekken voor jullie regelen, of slapen jullie bij 26 graden lekker op een terras?
 Henri / 14:35:06 Sat 3 Dec 2005Wat een onchristelijk tijdstip om aan het werk te zijn!
 Gerard@work / 03:08:01 Sat 3 Dec 2005
 Annelies E. & Bart N. op Schiphol / 22:45:49 Fri 2 Dec 2005Change of plans: Cypruswaards!
 Annelies E. & Bart N. in de trein / 22:28:27 Fri 2 Dec 2005Haagwaarts!
 Tobias / 18:49:55 Fri 2 Dec 2005haagwaarts.
 Bart N. / 14:53:50 Fri 2 Dec 2005Joeri toch helemaal naar Slowakije moest om de voordelen van zomerse topjes in te zien...
 Bart N. / 14:51:50 Fri 2 Dec 2005, ik was alleen :-/
Wel weer eens een boek gelezen, inderdaad bij kaarslicht. En au-bain-marie m'n kliek van de dag ervoor opgewarmd. Was toch wel knus.
 AvA@work / 14:24:51 Fri 2 Dec 2005Ik ben blij dat iemand deze nuttige wetenswaardigheden bijhoudt, dat scheelt de anderen weer een hoop werk.
 Joeri / 13:24:22 Fri 2 Dec 2005Nu alleen Cyprus nog, en dan staat de hele Europese Unie op onze Wereld priklijst ;-)
 Joeri / 13:22:40 Fri 2 Dec 2005Tsja, wie vergeet te prikken moet op de blaren zitten. Ik was in oktober in Slowakije, maar heb daar niet geprikt. Oei!
Nu ik in Wenen zit, toch maar even die zestig kilometer naar Bratislava om dat goed te maken. Hierbij dus mijn prik uit Slowakije ;-)
En natuurlijk moet ik dan ook even een lavazza koffie drinken in het internetcafe hier. 
Ik neem alles terug wat ik gezegd en gedacht (!) heb over verachtelijke overdekte shopping malls.
Heerlijk zo'n goed verwarmd overdekt winkelcentrum. Terwijl het buiten mistig en onder nul is lopen ze hier in zomerse topjes rond...
 robbert / 07:19:10 Fri 2 Dec 2005
 robbert / 07:18:41 Fri 2 Dec 2005wat heeft gerard toch een gruwelijke problemen. laten we een inzamelingsactie voor hem houden om zijn leed te verzachten.
 Henk / 01:20:29 Fri 2 Dec 2005IAN: hoi!
 Henk / 01:20:16 Fri 2 Dec 2005ai! Net een tacuma gezien ... ik had al waarschuwingen waarschijnlijk in acht moeten nemen ;-)
 Bart N. / 23:55:29 Thu 1 Dec 2005Nietus :P
 Gaby / 23:46:23 Thu 1 Dec 2005En de klok is ook meteen weer van slag...
 Arjan / 23:45:03 Thu 1 Dec 2005Haaksbergse taferelen?
 Bart N. / 23:35:49 Thu 1 Dec 2005Hmmm, 4 uur durende stroomstoring hier. Zeldzaam.
 Arjan / 17:25:59 Thu 1 Dec 2005Ik heb 'mijn' Tacuma eergisteren al ingeleverd bij Hertz Binckhorst (dat ligt om de hoek bij jou..) dus ik voel me niet aangesproken.
 Gerard / 17:24:38 Thu 1 Dec 2005
 Gerard / 17:23:53 Thu 1 Dec 2005Sorry hoor, maar ik kan het niet loslaten...
...Ik vind dat Tacumarijders het land uitgezet moeten worden (uiteraard met Tacuma) wegens:
- het 7 dagen per week buiten hebben staan van hun grofvuil;
- het visueel verminken van de medemens;
- belediging van het koninklijkhuis en ambtenaren in functie;
- demoniseren van het Nederlandsche wagenpark;
- enz.
Dan kunnen we in hun plaats extra derde-wereldburgers in ons midden opnemen die niet zo INTENS EGOCENTRISCH zijn dat ze alleen maar aan hun eigen vervoersprobleemje kunnen denken en vervolgens de hele maatschappij verzieken!
 Arjan / 17:22:36 Thu 1 Dec 2005Was jij ook goed gisteren?
 Gerard / 17:20:31 Thu 1 Dec 2005Heel goed Arjan!
 Arjan / 17:13:19 Thu 1 Dec 2005Ik heb trouwens mijn vervangende auto maar gelaten voor wat-ie is.. ik moet toch grotendeels studeren en verder reis ik wel met OV voor die paar weken, dat ging gisteren ook best aardig. Kan ik nog wat doen in de trein. En mijn synths worden zelfs voor me versleept dus eig heb ik helemaal geen auto nodig.
 Gerard / 17:08:45 Thu 1 Dec 2005...wat is zo'n Tacuma niersteenopwekkend lelijk. Het is bijna knap hoe ze zo iets lelijks hebben kunnen ontwerpen.
Ik denk dat nadat de Tacuma is ontworpen, iemand over de tekening heeft gekotst en dat ze die tekeningen niet meer hebben schoongemaakt voordat die in productie is gegaan.
 Gerard / 17:03:18 Thu 1 Dec 2005 rijden ook geen Daewoo Chevrolet Tacuma's rond; dat is een behoorlijke compensatie vind ik
 Bubble / 14:25:37 Thu 1 Dec 2005....k zat meer aan die Audi te denken dan aan de eigenaar.....
 Arjan / 13:01:42 Thu 1 Dec 2005wilde ik best naar Amadeus met Liesbeth (op de dag van de premiere) maar ja, jij had je 2 kaartjes zelf nodig en uiteindelijk had je maar 1 kaartje. Dus zijn we maar zelf gegaan.
 Gaby / 10:59:33 Thu 1 Dec 2005Een week?
dat ga ik niet redden :(
nou ja.. jammer..
 robbertictus XVI / 07:40:31 Thu 1 Dec 2005
 in carre kan je nog wel aan de zijkant zitten. dan zie je maar 30 procen van het podium, maar krabbe alleen al horen is al een genot :p
 Gaby / 01:27:50 Thu 1 Dec 2005Amadeus, zou ik ook nog wel willen zien :)
Apocalyotica was overigens erg stoer...
en Chouffe is lekker *)
 Arjan / 01:10:00 Thu 1 Dec 2005Amadeus was trouwens erg mooi. Jeroen Krabbe is de master en Paulus doet het ook leuk als zanger, danser, acteur en violist.
 Arjan / 01:09:28 Thu 1 Dec 2005Het is erg VERVELEND maar het is wel een relatief luxeprobleem natuurlijk.. of zoals de wijze filosofe Fenny B. ooit al zei: "In Afrika zouden ze al een moord doen voor een opel kadett"
| Omhoog | Laatste berichten | Andere geschiedenis |